Zápis ze schůze VZO           ZO OSD Motol       6.8. 2006           

                                                                                                                            

 

Přítomni pp:  Zabloudil,  Fraus, Vobořil, Sárközi, Cába   

Hosté: p.Vávra  náhradník sekce ŘED a pí Suchá – členka Revizní Komise

Nepřítomni : Pakosta, Brajovič , Toušek, Hynčica, Skuhrovec. 

1.       Úvod, prezence atp..

2.        Předseda informoval o stavu čerpání financí za minulé období vč. výpisu z účtu a předložil výhled na nejbližší období. Součástí finančních plánů na nejbližší období je financování časopisu, letních aktivit a dotace na víkendovou rekreaci v září, pořádanou naší organizací.

3.        Předložené nové číslo časopisu představil předseda. Bylo vytvořeno ve spolupráci s naší členkou (mimo DP) pí Pokornou, jež téma časopisu obohatila o stránku věnovanou ženám a volnému času a provedla korekturu pravopisu. Děkujeme za pomoc a i pro další čísla počítáme s její pomocí. Téma časopisu je věnováno hlavně PRÁVNÍ OCHRANĚ, VÝHODÁM SVAZU DOPRAVY a KULTURNĚ-SPOLEČENSKÝM AKCÍM v první polovině tohoto roku. Bylo také rozšířeno o téma volné času, o soutěžní křížovku stránku zajímavostí. Tradiční list je věnován reklamám
( pouze našich členů ) a zábavě. Na obálce najdete též upoutávky na následující akce tohoto roku.  A obsahuje i poukázku na výběr VÝNOČNÍHO DÁRKU! Je proto třeba, aby jej obdrželi všichni členové ZO OSD Motol. Výroba časopisu již byla zahájena a v brzké době bude vytištěno dostatek časopisů. Žádáme všechny členy aby si časopis vyzvedli u

funkcionářů, nebo v místnosti odborů. Členům mimo DP bude zaslán poštou. Zájemcům z řad zaměstnanců mimo Motol pak vnitropodnikovou poštou. Časopis bude distribuován všem zájemcům až do vyčerpání nákladu cca 1.000 ks,  předpokládané náklady na výrobu barva a papír – cca za 5.000,-Kč). Další číslo (VI.) bude pouze pro naše členy a na vánoce.

4.        V rámci podpisu smlouvy o pronájmu kanceláře mezi DP a.s. a ZO OSD Motol a využití jejího zařízení naší organizací, jakož i z důvodu softwarového poškození naší tiskárny neznámým uživatelem PC a i v rámci usnesení VZO 7/06  bylo přikročeno k podání žádosti o změnu přístupů k PC v kanceláři z veřejného na pouze pro účely ZO OSD Motol.  Změna byla správcem zařízení neprodleně provedena a funkcionáři VZO byli seznámeni s novým režimem a heslem. Jiní uživatelé již nemají možnost přístupu na PC pronajatý DP naší ZO OSD Motol v její kanceláři, což se setkalo s kritikou a nevraživostí ze strany pobočky organizace OSPEA- VP OSPEA Motol. Tento postup a nový režim je však nezbytný k zajištění činnosti a suverenity naší organizace a kritiku odmítáme. Jiné organizace (včetně OSPEA) také mají pouze svůj PC a jiné uživatele (natož z jiných organizací) k němu nepouštějí. I další spoluužívání kanceláře je otázkou dalších jednání a VZO se přiklání k samostatnému užívání kanceláře ZO OSD Motol pouze touto naší organizací a to i vzhledem k platbám viz dále, jež za kancelář platíme- pouze my, nebo k recipročnímu spoluužívání kanceláře OSPEA ve Strašnicích některou z našich profesních sekcí.. Byla též již podepsána smlouva o dodávce médií ( 5.800,- teplo a 1.200,- elektřina ), spolu s nájmem za kancelář a pronájmem PC a zařízení jede o celkovou platbu ve výši cca 10.000,-Kč. Smlouvu o pronájem telefonu zdržuje z důvodu sjednocování taxy s metrem příslušný odbor. Smlouva bude poté uzavřena.

5.         předseda podal zprávu o jednání u vedoucího Jednotky Provoz Tramvají pana Hlocha a následně spolu s panem Vobořilem u vedoucího p.Hrabánka. Téma : sankce za nadjetí čítající pár vteřin. Uvedená jednání lze shrnout následně, bylo dosaženo určité dohody, kdy nadjetí čítající pár vteřin a která nebudou častá, nebudou ihned sankcionovány. V rámci vozovny Motol bylo přikročeno ke zkušebnímu provozu po období prázdnin s tím, že vyhodnocení bude v září a poté dohodnut systém postihů. Zatím bylo dosaženo shody na kompromisním textu: K nadjetí mimo SH (služební hlášení-je 1minuty), bude přistupováno až do konce srpna individuelně, bude monitorován jejich počet a na základě podkladů bude k 1.9.2006 uzavřen DODATEK K PRÉMIOVÉMU ŘÁDU.  Na zářijové VZO pozveme vedení vozovny a někoho z vrcholového managementu, jelikož opět se nahromadila řada důležitých témat k jednání  a nadjetí je jen jedním z nich.…

6.        Byla schválena dotace na rekreaci v září ( Šumava 22.-24.9.2006 ),  jež činí 50% nákladů. Částka placená rekreanty tak nebude skutečných 1.400,- , ale pouze 700,-  
a za děti tradičních 250,-Kč.
Případné poplatky za psa (možnost vzít si ho s sebou) si uhradí každý rekreant sám. Vedoucí rekreace pan Sárkozi podal zprávu o obsazení a přípravě programu. Dopravu nám zajistí tradičně firma TOMBUS.

7.       Hospodář organizace podal zprávu o předání odměny k životnímu jubileu panu Slámovi ( 50let ). Dále bylo odsouhlaseno vyplacení dalších dvou příspěvků jubilantům s výročím v srpnu, panu Václavu Navrátilovi a paní Marii Senglové, jež mají výročí 60ti let. Všem jmenovaným blahopřejeme a přejeme vše dobré, hodně úspěchů v práci i v soukromém životě a pevné zdraví. Výplatu příspěvku dotyčným zajistí pan Vobořil.

8.        Hospodář dále informoval o přečíslování majetku ZO OSD Motol, tak jak nám ukládá zpráva o výsledku revize hospodaření naší organizace. Kompletní přečíslování proběhne do 31.8.2006. Součástí změn bude i nový majetek- mikrovlnná trouba, jež pro depo zajistil pan Fraus (darem). VZO bere na vědomí.

9.        V rámci diskuze bylo upozorněno na neřešený stav stále špinavých čelních skel TRAMvají. Předseda bude urgovat nápravu u kompetentních složek.

10.     Pan Vávra podal zprávu o počtu přihlášených a zajištění akce Libochovice (26.8.- přihlášky opět u pana Vávry: 777 009 208) a vyúčtoval náklady akce Český Šternberk, jež byla v červenci. Akce byla velmi vydařená. Doprava na hrad byla zajištěna parní lokomotivou, všichni měli zajištěné místenky, občerstvení zajištěno na hradě, vstupné a prohlídka rezervováno dopředu...celý výlet byl všemi zúčastněnými příznivě ohodnocen. Nenechte si proto utéct i naše následné akce., říjnu to bude důl Maurau ve Vinařicích u Kladna-  dne 21.10.2006. Vedoucím akce byl stanoven opět pan Vávra.

11.     Pan Zabloudil informoval o stavu přihlášek na tenisový turnaj v Solopiskách- 16.9. v nádherném prostředí uprostřed lesů. Zatím je přihlášeno 10 zájemců. Doprava regionálním PID BUSem 313 a  414, pohoštění pro účastníky zajištěno, start turnaje v 9hodin, finále kolem 17té. Systém je stanoven tak, aby každý odehrál minimálně 2 utkání. Vítěz obdrží samozřejmě i cenu.

12.     Vzhledem k neúčasti pana Hynčici nebylo možné zjistit stav příprav nohejbalového turnaje, jež má dotyčný na starosti..

13.     Byla diskutována možnost administrativního převodu členů v rámci sekcí, nebo vzniku další profesní sekce a to z našich členů mimo DP, kterých spolu s členy platícími udržovací příspěvky (důchodci, mateřská, učni, nezaměstnaní) je již 24 a jejichž správa a organizace již potřebuje systémový zásah a strukturu vedení. Možnost začlenění do stávajících sekcí nevidí místopředseda za DEPO jako vhodnou, vzhledem k profesní neslučitelnosti. Předseda písemně osloví tyto členy s nabídkou možnosti zvolení vlastního funkcionáře atp. Technické záležitosti tohoto kroku bude řešit VZO dne 23.8.na mimořádné schůzi (u předsedy). Vznik profesní sekce i mimo konferenci umožňuje statut ZO OSD Motol a volbu funkcionářů (místopředsedu za danou sekci si tajnou volbou volí všichni členové dané sekce) dané sekce poté určuje volební řád ZO OSD Motol, toto jsou mantinely v nichž musí dojít k případné organizační změně.

 

Poznámky zapsal : Vobořil                                                                                                                                                               zpracoval : Zabloudil

 

Webové stránky naší organizace najdete na: www.zoosd-motol.wz.cz

 

Příští schůze – mimořádná – 23.8.2006 , řádná – první středu v měsíci, tj. 6.9.2006.

jednání v srpnu- BZOP – Skuhrovec, komise o sms zprávách- zjišťování služeb – Vobořil, příp. další dle operativního zařazení. Svazové jednání a jednání s managementem má prázdniny do září.

Služba v kanceláři- středa – 9.8.- Cába, 23.8.+30.8.- Skuhrovec. Akce-pořadatelství-26.8.-Vávra.