ZO OSD Motol ve smyslu svého rozhodnutí o připojení se ke stávce zorganizovala realizaci stávky ve vozovně Motol.
Na dalších místech naše sekce taktéž aktivně působily v rámci svých možností. Fotografie z dalších sekcí přineseme v pátek večer.
Mimo jiné 100% stála sekce ÚD-TRAM, Marketink, HOFED i Muzeum Střešovice,
částečně pak sekce Mimo DP, Depo, Vrchní vedení, BUS i BUS-Vršovice, Metro a další.

Vozovna Motol:
Stávku ovlivnilo hrubé porušení dohod ze strany vedení DP. Nočním řidičům, kteří se přihlásili ke stávce, nebylo umožněno účastnit se stávky.
Byli zaměstnavatelem nuceni zůstat na konečných ve vozech. Proto jsme některé přivezli v nočních hodinách z konečných do vozovny.
Příprava označení stávkujících řidičů i další organizace klapala z naší strany jak má.

Z vozovny ráno vyjelo 5 stávkokazů a odpoledne vystřídali 2. Ze 64 vypravovaných spojů to je bezesporu úspěch.


    Poslední společné ujednání s železničáři... středa odpoledne.

 
 Příparava materiálů k označení stávkujících - naše samolepky s chutí využili i odboráři z konkurenční Ospea
 
Výbava na cestu domů ?
 
   A je to tady- začíná diskuze před spuštěním stávky
 
 16.6.2001 - 00*00 - byl vyvěšen nápis stávka na výjezdová vrata
 
první stávkující
 
První stávkokaz
 
počet stávkujících utěšeně roste
   
jízdní řády( a s nimi řidiči a vozy) zůstávají doma- vítězství !!!
 
Stávkující sledovali TV zprávy netrpělivě...
 
 mezi stávkujícími vládla dobrá nálada
 
tramvajové vlaky zůstaly ve vozovnách !
 
další stávkokaz
 
 kterému bylo nadřízeným znemožněno říci, že nestávkuje, protože se bojí, že mu podnik smlouvu na dobu určitou neprodlouží...
     

     Celý den až do ukončení stávky probíhal v dobré atmosféře.
Rozhodně odmítáme tvrzení, že někdo na někoho dělal nátlak, aby nevyjel, že někdo někoho napadal.------ viz idnes------